2014年2月15日 星期六

核數師

難度: 1/5

首先,要分析財務報表,第一樣野,係要睇佢賺幾錢?錯。第一樣野睇應該係睇佢係真定係假。每一間公司都會有一個核數師,而作者都身為一個核數佬,對呢一樣野就特別敏感。因為賺錢賺幾多,完全可以由會計方法創造出來,而且仲可以點整都得,但係整的幅度就睇核數師做成點。

信住先類:
羅兵咸永道(PwC)>畢馬威(KPMG)=安永(EY)>>>>>>德勤(Deloitte)
呢四間所謂四大的公司,雖然都會有假數出現,但係機會率會比較細,而上面呢個排名完全係我對佢地的信任度的排名來。點解要信佢地?其實好簡單姐,佢地大間囉。點解要簡大間先? 打個比喻,一間細細地的上市公司個核數費都幾百萬,如果對一間XYZ陳李張王何會計師事務所來講,係一個好大的數目,俾得咁的錢,當然需要核數師配合一下啦。相反,對於上面果幾間大firm來講,又唔係真係好大數目,雖然佢地都會配合,但係佢地做野都有底線(當然底線的排名如上),唔會為左一百幾十萬而去坐監的。

其他核數師

採用其他核數師的公司,我係盡量唔會買的。第一,我睇唔通佢盤數係真定係假,咁點解我唔買D我覺得條數真DD呢,港股有幾千隻股票,只會你無錢買,唔會搵唔到四大做核數的好股票。第二,如果間公司係因為慳錢而用其他核數師,咁就算數啦,差果少少錢都要慳,都唔方賺到好多錢,買唔買都罷。唔係話其他核數師唔好,只係君子不立危墻之下,都係算把啦。

沒有留言:

張貼留言