2014年10月30日 星期四

Income statement (8)

難度:3/5

識睇Income statement就一定要識睇income tax,呢個係一個幾好的標準用來睇一間公司係唔係由於會計的調整而令到利潤增加或者減少,因為虛數的增加或者減少係通常唔會影響稅務上的利潤(Taxable income),而稅務上的利潤通常都係指主營業務下面的利潤。



Income tax係唔可以剩係睇income statement上面的income tax的數字,因為中間仲會有遞延稅*(deferred tax)的影響,所以識睇梗係去睇note
*有關遞延稅呢一樣野,簡直係為做而做,令到大家睇唔明的事,有機會先至慢慢講 

 


通常睇note我就只係會睇current tax,咁就可以知道應稅收入有幾多
note上面係會見到香港方面差唔多要交多300萬稅,以香港稅率16.5%來計算2,909/16.5%,係代表增加左1763萬的profit,而見到中國果邊係唔駛交稅,姐係代表佢係蝕緊錢。

係唔係同我地一開始睇果盤數唔同呢?


沒有留言:

張貼留言